Descarregar pdf

Autor/a: Immaculada Argemí Armengol

Tesi : "Actitud dels consumidors, alternatives d'alimentació i efecte del tipus genètic sobre la qualitat de la canal i de la carn en el porc ecològic"

Direcció: Dr. Javier Álvarez Rodríguez - Dr. Daniel Villalba Mata

Tutoria: Dr. Javier Álvarez Rodríguez

Dept./Centre: Ciència Animal

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari): 3 Enginyeria Agronòmica

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 12/07/2019 al 21/07/2019, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Ciència i Tecnologia Agrària i Alimentària, segons s’ha acordat a la reunió de 8/7/2019.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans 5/9/2019.