Doctorand/a: Eliana Henriquez Rodriguez

Títol: Assessing the role of the stearoyl-CoA desaturase gene on the fatty acid profile of pork

Direcció: Dr. Joan Estany Illa

Dept./Centre:  Ciència Animal

Titulació de Doctorat: Doctor/a per la Universitat de Lleida, Menció Internacional

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari): 03 Enginyeria agronòmica

Podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 14 de febrer fins al 23 de febrer de 2017, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Ciència i Tecnologia Agrària i Alimentària, segons s’ha acordat a la reunió de 13 de febrer de 2017.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans del 17 de març de 2017.

Llistat tesis: seleccionant àmbit