CONCURS “PRESENTA LA TEVA TESI EN 4 MINUTS” - Universitats catalanes i FCRi, amb el suport del Consell Interuniversitari de Catalunya

S'obre la primera edició del concurs “Presenta la teva Tesi en 4 minuts”, organitzat per les universitats catalanes i la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació (FCRI), amb el suport de la Generalitat de Catalunya.

Es planteja als participants el repte d’explicar la seva recerca de qualsevol disciplina científica en un temps màxim de 4 minuts, en un llenguatge senzill i comprensible per a un públic general.

Poden concursar els doctorands de com a mínim 2n curs de doctorat de qualsevol universitat catalana que no hagin defensat la tesi en el moment de presentar la sol·licitud.

Convocatòria Concurs - Primera fase UdL

Dia : 09/05/2018

Hora : 10.00h

Lloc :  Universitat de Lleida. Edifici del Rectorat. Sala de Juntes, 2a planta.

Plaça Víctor Siurana, 2. 25003 Lleida

ANNEX I-BASES DE LA CONVOCATÒRIA

ANNEX II-FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

RELACIÓ PROVISIONAL DE PERSONES ADMESES