Dynamic Performance Assessment of Multidimensional Heat Transfer in Buildings

Autor/a: Roberto Garay Martínez

Tesi : Dynamic Performance Assessment of Multidimensional Heat Transfer in Buildings

Direcció: Dr. Daniel Chemisana Villegas

Tutoria: No

Dept./Centre: Medi Ambient i Ciències del Sòl

Titulació de Doctorat: Doctor/a per la Universitat de Lleida

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari): 14 Enginyeria industrial

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 14/07/2017 al 23/07/2017, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Enginyeria i Tecnologies de la Informació, segons s’ha acordat a la reunió de 12/07/2017.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans del 05/09/2017.