Effect of aging and methionine restriction on rat tissue metabolomic profiles

Autor/a: Irene Pradas Barriga
Tesi : Effect of aging and methionine restriction on rat tissue metabolomic profiles
Direcció: Dra. Mariona Jové Font - Dr. Reinaldo Ramon Pamplona Gras
Tutoria: Dr. Reinaldo Ramon Pamplona Gras
Dept./Centre: Medicina Experimental
Titulació de Doctorat: Doctor/a per la Universitat de Lleida. Opta a la Menció Internacional.
Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari):  01 Ciències experimentals

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 30/04/2018 al 09/05/2018, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Salut, segons s’ha acordat a la reunió de 27/4/2018.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans del 31/5/2018.