El poder municipal durante el Interregno en la Corona de Aragón (1410-1412)

Autor/a: Sandra Cáceres Millan

Tesi : El poder municipal durante el Interregno en la Corona de Aragón (1410-1412)

Direcció: Dr. Flocel Sabaté

Tutoria: Dr. Flocel Sabaté

Dept./Centre: Història

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari):  52 Història, Història de l'Art i Història Social

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 08/05/2018 fins al 17/05/2018, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Patrimoni, Societats i Espais de Frontera, segons s’ha acordat a la reunió de 8/05/2018.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans del 8/6/2018.