Autor/a: Enrique-José Sánchez Peña

Tesi : Estudi DMAGE: Diabetes Mellitus and damage caused by Advanced Glycation End-products

Direcció: Dra. Elvira Fernández Giráldez, IRB Lleida - Dr. Albert Lecube Torelló, HUAV

Tutoria: Dr. Manuel Portero Otín

Dept./Centre: Medicina Experimental

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari):  02 Medicina i Cirurgia

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 04/06/2018 al 13/06/2018, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Salut, segons s’ha acordat a la reunió de 1/6/2018.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans del 5/7/2018.