Descarregar pdf

Autor/a: Jorge Marcelo Bullemore Campbell

Tesi : "Factores Relevantes en la Gestión de Ventas: Análisis desde el punto de vista de la empresa y del consumidor"

Direcció: Dr. Eduardo Marcos Cristóbal Fransi

Tutoria: Dr. Eduardo Marcos Cristóbal Fransi

Dept./Centre: Administració d'Empreses

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari):  07 Economia

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 16/01/2019 fins a 25/01/2019, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Dret i Administració d'Empreses, segons s’ha acordat a la reunió de 15/1/2019.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans del 16/2/2019.