Autor/a: Carles Castaño Soler

Tesi : Forest management and abiotic parameters effect on soil fungal communities inhabiting Mediterranean forest ecosystems

Direcció: Dr. José Antonio Bonet Lledós, UdL - Dr. Josu González Alday, UdL - Dr. Xavier Parladé Izquierdo, IRTA

Tutoria: Dr. José Antonio Bonet Lledós

Dept./Centre: Producció Vegetal i Ciència Forestal

Titulació de Doctorat: Doctor/a per la Universitat de Lleida

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari):  11 Enginyeria de Forests

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 19/12/2017 fins al 22/12/2017 i del 8/01/2018 fins al 13/01/2018, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Gestió Forestal i del Medi Natural, segons s’ha acordat a la reunió de 15/12/2017.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans del 04/02/2017.