Doctorand/a: Angel Maresma Galindo

Títol: Improvement of the nitrogen fertilization in irrigated Mediterranean environments

Direcció: Dr. Jaume Lloveras Vilamanya - Dr. José Antonio Martínez Casasnovas

Dept./Centre: Producció Vegetal i Ciència Forestal

Titulació de Doctorat: Doctor/a per la Universitat de Lleida

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari): 03 Enginyeria agronòmica

Podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 14 de febrer fins al 23 de febrer de 2017, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Ciència i Tecnologia Agrària i Alimentària, segons s’ha acordat a la reunió de 13 de febrer de 2017.

Un cop hagi transcorregut el període de dipòsit sense al·legacions, la lectura de la tesi podrà ser a partir del dia 8 de març, segons acord de la Comissió acadèmica del Programa de Doctorat en Ciència i Tecnologia Agrària i Alimentària, a petició justificada dels directors de tesi.

Llistat tesis: seleccionant àmbit