La doctoranda Maria Artiga, guanya el Concurs "Tesis en 3 minutos" Campus Iberus

La doctoranda va fer una presentació sobre  nanotecnologia aplicada a la conservació d'aliments, i va competir amb les finalistes de les quatre universitats que formen part del Campus Iberus.

També hi van participar els doctors Albert Bigordà Sagué i Teresa Guilera Lladós, ambdós s'han doctorat recentment dins el programa de doctorat en Salut. Els hi agraim la seva participació!

El concurs Tesis en 3 minuts està dirigit a estudiants de Doctorat o investigadors de Campus Iberus que recentment hagin defensat la seva tesi, perquè puguin explicar el contingut de la recerca en temps limitat i amb un llenguatge senzill, intel·ligible i accessible al gran públic. L'objectiu és doble: acostar la labor dels joves investigadors a la societat i, al mateix temps, inculcar en ells l'interès en la divulgació i difusió de la ciència.

El premi a la millor comunicació estava dotat amb 1.000 euros.

Enhorabona a la guanyadora!