Autor/a: Laura Lahuerta Valls

Tesi : La implantació de la figura de la infermera primària o referent en una unitat d’oncologiahematologia pediàtrica a través d’un procés d’investigació - acció participativa

Direcció: Dr. Joan Blanco Blanco, UdL - Dra. Núria Roca Caparà, UB

Tutoria: Dr. Joan Blanco Blanco

Dept./Centre: Infermeria i Fisioteràpia

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari):  02 Medicina i Cirurgia

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 06/06/2018 al 15/06/2018, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Salut, segons s’ha acordat a la reunió de 5/6/2018.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans del 9/7/2018.