"La interacción entre globalización, integración económica, comercio y relaciones económicas internacionales: efectos, dimensiones y perspectivas"

Autor/a: Gerardo Cristian Coppelli Ortiz

Tesi : "La interacción entre globalización, integración económica, comercio y relaciones económicas internacionales:  efectos, dimensiones y perspectivas"

Direcció: Dr. Antonio Blanc Altemir

Tutoria: Dr. Antonio Blanc Altemir

Dept./Centre: Dret Públic

Titulació de Doctorat: Doctor/a per la Universitat de Lleida

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari):  07 Economia

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del el dia 21/12/2018, i del 07/01/2019 al 15/01/2019, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Dret i Administració d'Empreses, segons s’ha acordat a la reunió de 18/12/2018.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans del 6/2/2019.