Autor/a: Maria Viladrosa Montoy

Tesi : Relació de la condició física amb la fragilitat i la por de caure en les persones grans que viuen a la comunitat

Direcció: Dra. M. Pilar Jürschik Giménez

Tutoria: Dra. M. Pilar Jürschik Giménez

Dept./Centre: Infermeria i Fisioteràpia

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari):  02 Medicina i Cirurgia

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 06/06/2018 al 15/06/2018, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Salut, segons s’ha acordat a la reunió de 3/6/2018.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans del 9/7/2018.