Autor/a: Tanja Conni Strecker

Tesi : "Social Inequality in Higher Education: A longitudinal study of mechanisms of social reproduction in the University transition of young people in Catalonia"

Direcció: Dr. Carles Feixa Pàmpols, UPF

Tutoria: Dr. Daniel Pauls i  Agustí, UdL

Dept./Centre: Geografia i Sociologia

Mencions: Internacional SI.

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari):  51 Geografia i Sociologia

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 27/09/2018 fins el 06/10/2018, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Territori, Patrimoni i Cultura, segons s’ha acordat a la reunió de 26/09/2018.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans del 29/10/2018.