"Tratamiento de la enfermedad periodontal severa con Zigoma Quad en un solo tiempo quirurgico,bajo carga inmediata y evaluación de la calidad de vida asociada"

Descarregar pdf

Autor/a: Ramon Ventin Palacin

Tesi : Tratamiento de la enfermedad periodontal severa con Zigoma Quad en un solo tiempo quirurgico,bajo carga inmediata y evaluación de la  calidad de vida asociada

Direcció: Dr. Joan Viñas Salas

Tutoria: Dr. Joan Viñas Salas

Dept./Centre: Cirurgia

Àmbit de titulació (en cas d’optar al premi extraordinari):  02 Medicina i Cirurgia

La tesi podrà ser consultada per qualsevol doctora o doctora a la Secretaria General de la Universitat de Lleida des del 31/01/2019 al 09/02/2019, per tal de fer les consideracions oportunes i que s’hauran de comunicar posteriorment a la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Salut, segons s’ha acordat a la reunió de 28/01/2018.

Entre el primer dia de dipòsit i el primer dia possible per a la lectura ha de transcórrer un termini de trenta dies naturals. Aquesta tesi no pot ser llegida abans del 3/3/2019.