Vicerectorat d'Estudiants

E-25003 Lleida

ve.secretaria@udl.cat

+34 973 70 21 17

Neus Vila Rubio, vicerectora d'Estudiantat, Postgrau i Formació Contínua de la Universitat de Lleida(UdL)

Neus Vila Rubio
Vicerectora d'Estudiants

Fernando Guirado Fernández
Adjunt per a les polítiques d'ocupabilitat i per a les polítiques de captació i transició dels estudiants de secundària i batxillerat
f.guirado@diei.udl.cat

María Sánchez Fernández
Adjunta per al Programa Nèstor de tutoria universitària i per a l'atenció i orientació a estudiants amb diversitat funcional i necessitats especials
maria.sanchez@dif.udl.cat

Xavier Carrera Farran
Adjunt per a les Proves d'Accés a la Universitat
carrera@pip.udl.cat

Anna Puigdevall Lamolla
Secretària del Vicerectorat
ve.secretaria@udl.cat

Funcions del Vicerectorat

• Organització i coordinació de les activitats de captació de futurs estudiants i de fidelització dels estudiants de la UdL.
  • Impuls i coordinació de les accions de col·laboració entre els diferents nivells educatius: universitat i secundària i primària.
  • Coordinació del sistema d'accés a la universitat (PAU) i a certes titulacions (PAP) a la Universitat de Lleida.
  • Coordinació del Programa de tutoria universitària.
  • Impuls i coordinació de les diferents convocatòries de beques i ajuts per a l'estudiantat de la UdL.
  • Promoció i suport a la participació i representació estudiantil.
  • Atenció i orientació a estudiants amb diversitat funcional i necessitats especials.
  • Impuls i coordinació de les polítiques d'ocupabilitat per a estudiants i titulats de la UdL.
  • Promoció i coordinació de la política lingüística de la UdL.

Estructura del Vicerectorat

Unitats administratives: