Comissió de Medi Ambient
  INICI | PRESENTACIÓ | LA COMISSIÓ | RESIDUS | MOBILITAT | ENERGIA | DOCs | LINKS
ACTUACIONS

Davant la realitat que la mobilitat dels membres de la UdL és un fet molt rellevant dins la ciutat de Lleida, des del Vicerectorat d'Infraestructures i de l'Estudiantat es planteja potenciar la mobilitat sostenible i segura per a reduir els costos mediambientals dels milers de desplaçaments universitaris mitjançant les següents línies d'actuació:
  • El carnet d'UdL por ser alhora el bitllet de transport gràcies a la incorporació del xip.
  • La Universitat participa en el Pla de Mobilitat de l'Ajuntament de Lleida. [+]
  • La Universitat celebra la Setmana de Mobilitat Sostenible i Segura. [+]
  • L'Oficina Tècnica d'Infraestructures i l'Ajuntament de Lleida ha instaurat aparcaments de bicicleta en tots els campus universitaris.
  • El Campus d'Excel·lència Iberus inclou unes línies d'actuació per fomentar la mobilitat sostenible i segura, com són; pacificació viària dels campus i els aparcaments segurs per a bicicletes. [+]
   Darrera modificació: