Càtedres UdL Universitat-Empresa
Càtedra AgroBank "Qualitat i Innovació en el sector agroalimentari"

Càtedra Agrobank/ UdL
La Universitat de Lleida de la mà de AgroBank, la línia de negoci agrària de CaixaBank especialitzada en el sector agroalimentari, ha creat la Càtedra AgroBank "Qualitat i Innovació en el sector agroalimentari" per atendre i donar suport al sector agroalimentari, un sector clau en l'economia espanyola, que és forma de vida i motor de negoci per a una part molt important de la població espanyola.

Amb aquesta iniciativa, la UdL i AgroBank desitgen posar a l'abast de la societat una nova eina per promoure la qualitat i la innovació en l'àmbit agroalimentari. La Càtedra pretén ser un punt de trobada estratègica, un fòrum qualificat de diagnòstic i emissió d'opinió especialitzada sobre aquest àmbit, així com un lloc propici per a la formació i la transferència de coneixement, per a això compta amb tot el capital docent i investigador que la UdL posa a la seva disposició.

DIRECTOR: Dr. Antonio J. Ramos Girona (Departament de Tecnologia d'Aliments)

Campus ETSEA
Edifici 5b (Despatx 0.14)
Avda. Rovira Roure, 191