Oficina de Suport a la R+D+i - Eines

 Descarregar pdf
PROCEDIMENT PER A LA TRAMITACIÓ DE CONVENIS I CONTRACTES


Proposta de conveni / contracte per prestació de serveis

Per iniciar el tràmit de signatura d'un conveni o contracte amb empreses, institucions o persones físiques, el professor/a investigador/a responsable del projecte ha d'emplenar el formulari de proposta indicat a sota.

Una vegada emplenat, envieu-lo juntament amb el conveni/contracte a l'Oficina de Suport a la R+D+i.

Formulari de proposta de conveni / contracte

 
Models de conveni / contracte per prestació de serveis

 

Proposta de servei

Full d'encàrrec de servei: Quan un professor hagi de realitzar un servei a empreses, institucions o persones s'ha de signar un full d'encàrrec de servei per part del client i del professor responsable, on queda reflectit el compromís de les dues parts de realitzar el servei i de satisfer l'import del servei. Aquest document es recomana per serveis d'import inferior a 3.000,00€. Per imports superiors, cal signar un conveni / contracte.
 


CONTRACTACIÓ DE PERSONAL

Retribucions

 

Sol·licitud de convocatòria de contractació

Per tal de poder tramitar una sol·licitud de convocatòria per una contractació d'obra i servei a càrrec d'un projecte gestionat per l'Oficina de Suport a la R+D+i, el professor responsable haurà d'omplir la sol·licitud de convocatòria correspopnent i enviar-la a l'Oficina R+D+i. Tipologies de contractes:

Aquestes convocatòries les podeu trobar publicades a:
 

 


 BEQUES DE COL·LABORACIÓ

La gestió de beques de col·laboració amb càrrec a projectes de l’Oficina de Suport a la RDi s'ha de fer a través de l’aplicatiu GREC: Gestió dels becaris de projectes: 

La informació sobre la documentació i procediment de les credencials de becari amb càrrec a projectes de l'Oficina RDi la podeu trobar en  l'enllaç següent: documentació i procediment



 DIRECTORI COMÚ D’UNITATS ORGÀNIQUES I OFICINES (DIR3)

Codis DIR3 per la facturació electrònica corresponent als centres gestors de la UdL:  Directori comú d'unitats orgàniques i oficines (DIR3)

 


ENCÀRREC DE COL·LABORACIÓ

Únicament per col·laboracions docents: PDF

 


 FULL DE DADES FISCALS I BANCÀRIES

 Per donar d’alta nous perceptors, o bé, per modificar les dades ja existents:    PDF

 


REASIGNACIÓ DE CRÈDITS

Document per sol·licitar la reassignació de crèdits  RC

 


RELACIÓ DE VIATGE

Document per desglossar varis viatges d'un mateix projecte (convenis, serveis, cursos...). No projectes nacionals.   Excel  

 


SOL·LICITUD D'AVANÇAMENT DE FONS

Petició de crèdit: Quan la situació financera ho permeti, a criteri de gerència i de la direcció de l'Oficina de Suport a la R+D+i, els professors reponsables dels projectes podran sol·licitar un  crèdit per afrontar la carència de liquidesa. El procediment serà aprovat pel Vicerector de Recerca i Innovació.

Aixecament de retenció del pressupost inicial

 


SOL·LICITUD DE FACTURA INTERNA

Sol·licitud d'emissió de factura interna

 


 ALTRES EINES

Codis Unesco: Classificació científica, proposada per la UNESCO, anomenada Nomenclatura Internacional Normalitzada.

Codis CNAE: Classificació nacional d'activitats econòmiques

 


 

   Darrera modificació: