1 de juny de 2010

audio
Juan Maria Peman, de la Universitat de Lleida, president de la CAI
[+] AMPLIAR IMATGE Permán, al centre, amb el Consell d'Administració de la CAI
El catedràtic de Dret Administratiu Juan Manuel Pemán Gavín, de 53 anys, ha assumit la presidència de la Caja de Ahorros de la Inmaculada (CAI), on ja era secretari general del Consell d'Administració des de 2006. Així ho ha decidit l'Assemblea General Extraordinària de l'entitat, on s'han renovat 47 dels 94 consellers. Pemán substitueix en el càrrec a Antonio Aznar, que havia exhaurit el període màxim de permanència als òrgans de govern del banc. Per davant té un mandat de quatre anys.

Juan Manuel Pemán és catedràtic de la Facultat de Dret i Economia de la UdL des de 1990, on va ser director del Departament de Dret Públic i vicerector quan el rector era el doctor Jaume Porta. Llicenciat en Dret i en Ciències Empresarials, especialitat en finançament i inversió, va fer el seu doctorat a la Universitat de Bolonya. Entre la seua experiència internacional també destaca una estada a l'Institut Max Planck de Dret Públic comparat de Heidelber (Alemanya).