10 d'abril de 2012

Isona Passola clourà la 9a Setmana de la Comunicació

. L'activitat se centra enguany en la identitat corporativa i la creació de marca
audio
Isona Passola clourà la 9a Setmana de la Comunicació de la Universitat de Lleida / UdL
[+] AMPLIAR IMATGE Isona Passola / FOTO: directe.cat
baixcorva
La productora, guionista i directora de cinema, Isona Passola, Creu Sant Jordi 2012, serà l'encarregada de tancar la 9a Setmana de la Comunicació de la Universitat de Lleida que se celebra del 13 al 18 d'abril i que enguany s'organitza des de la Càtedra de Periodisme i Comunicació de la UdL.

Passola directora del documental Catalunya-Espanya i productora executiva de la guardonada Pa Negre clourà una activitat que en la seua novena edició se centra en la identitat corporativa i la construcció d'una marca. És per això que durant la Setmana diferents professionals d'aquest àmbit comunicatiu, ja siguin del món de l'empresa o de les institucions, hi participen com a ponents destacats.

Temes tan variats com ara el territori, l'enologia, la salut, l'esport, els mitjans de comunicació o les ciutats de Lleida i Barcelona, s'abordaran des de la perspectiva de la creació d'una marca. Periodistes, escriptors, productors, professors universitaris com ara Vidal Vidal, Enric Marín o Josep Bargalló, entre altres, han estat convidats a participar-hi.

La 9a Setmana, amb un pressupost de 6.000 euros, ha estat finançada pel departament de Filologia Catalana i Comunicació, el vicerectorat d'Activitats Culturals i Projecció Universitària, l'Institut d'Estudis Ilerdencs, la Diputació de Lleida, i les empreses Antaviana, Arnó, Ekke i Lagravera. També hi han donat suport el Parc Astronòmic Montsec, Veranda TV i Waita TV.

print enrera pujar