12 de desembre de 2011

Campanya de recollida de jocs didàctics i material escolar
audio
Recollida solidària de joguines diàctiques i material escolar. Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGECartell de la campanya

Fins al proper 20 de desembre els consells de l'estudiantat de les facultats de Lletres, Medicina, Infermeria, Ciències de l'Educació, Dret i Economia i de les escoles Superior Politècnica i Tècnica i Superior d'Enginyeria Agrària, així com el consell central, ubicat a l'edifici del Rectorat, recolliran material escolar i jocs didàctics. Es tracta d'una iniciativa solidària de l'alumnat de la Universitat de Lleida per donar suport a la Campanya joguina educativa que Creu Roja Joventut organitza en aquestes dates des de l'any 1992.

La campanya, que enguany du per lema "Joc apte per a tothom. Ara, més que mai, és el teu torn", té com a objectiu distribuir jocs i joguines noves, educatives, no sexistes i no bèl·liques a famílies de Lleida i comarques que pateixen problemes econòmics i socials el dia de Reis. El material que es reculli als diferents consells es farà arribar a Creu Roja Joventut Lleida per a què sigui distribuïda entre aquestes famílies. Segons l'entitat, només a Lleida ciutat n'han comptabilitzat 250.

Spot de la Campanya de Joguines 2011/ Creu Roja Joventut
baixcorva