12 de desembre de 2012

Premi al Grup de Fisiopatologia Metabòlica de la Universitat de Lleida / UdL
[+] AMPLIAR IMATGED'esquerra a dreta: Jové, Pamplona i Naudí / FOTO: UdL
baixcorva
El Grup de Recerca de Fisiopatologia Metabòlica de l'IRB-Universitat de Lleida (Tecnio) ha estat distingit amb un dels guardons de la Jove Cambra Internacional de Lleida 2012. Concretament, el corresponent a grups de recerca i investigació per la seua contribució a l'estudi de l'envelliment i les malalties associades a l'edat.

El responsable de l'equip, Reinald Pamplona, va recollir el premi en el decurs d'un sopar acompanyat per altres membres del seu equip: Mariona Jové i Alba Naudí. El grup de recerca de Fisopatologia Metabòlica també va rebre al 2011 el Premi Románico d'Or, que atorga la cooperativa Agrolés - Grup Actel.

En l'edició del 2011, la Jove Cambra Internacional de Lleida va premiar el grup de Biotecnologia Vegetal, de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària de la UdL.