12 de juny de 2006

Prop de 300 inscrits a la Universitat d’Estiu

A un mes de l’inici dels cursos d’estiu, la Universitat d’Estiu de la UdL compta ja amb 290 inscripcions entre els cursos propis que ofereix a la Seu d’Urgell, Lleida, Erill la Vall i Tremp.

Cartell guanyador Universitat d'Estiu 2006

Quatre cursos (Excel per a la Gestió Financera de l'Empresa, Introducció als Sistemes d'Informació Geogràfica de Programari Lliure, Construcció d'Aplicacions de Programari Lliure en J2EE i Educació Emocional) han tancat a hores d’ara la inscripció perquè s’han omplert totes les places que tenien disponibles.

Menys de la meitat dels matriculats, concretament 123 (42,66 %), són estudiants dels diferents centres de la Universitat de Lleida, la procedència dels quals per ordre de major a menor és: ETSEA (38), Escola Politècnica Superior (26), Facultat de Dret i Economia (21), Facultat de Lletres (18), Facultat de Ciències de l’Educació (16), Facultat de Medicina (2), Escola Universitària d’Infermeria (1) i Escola Universitària de Relacions Laborals (1).

La resta de matriculats (169, el 57,34 %), que no són estudiants de la UdL, són professorat de primària i/o secundària (56), estudiants que provenen d’altres universitats de la xarxa de l’Institut Joan Lluís Vives (26), jubilats (12), personal de la UdL (15) o altres professionals (60).

La majoria de matriculats (221) són de la província de Lleida, la resta provenen de Barcelona (25), Tarragona (6), Girona (3), Andorra (7), Madrid (5), València (6), les Illes Balears (3), Aragó (7) i de l’estranger (Alemanya, Holanda, Itàlia i Rússia).

Altrament, el termini de matrícula finalitza el dia abans que comenci el curs; no obstant això, l’organització de la Universitat d’Estiu recomana que la matrícula es facin abans del 23 de juny, perquè en aquesta data els cursos que no tinguin un mínim de deu matriculats s’anul·laran.

Les inscripcions es realitzen a l’Oficina de la Universitat d’Estiu de la Universitat de Lleida (Av. Jaume II, 71, 25001). També poden formalitzar-se per telèfon (973 703 390) o via electrònica. A més, la informació completa de la Universitat d’Estiu, així com les possibilitats d’allotjament a les seus on es realitzen els cursos, es troba disponible a Internet a l'adreça http://estiu.udl.cat.

Més informació i inscripcions:

• Oficina de la Universitat d'Estiu
  • Universitat de Lleida