14 de febrer de 2008

Bancaja beca 21 estudiants de la UdL per formar-se a l'estranger

Un total de 21 estudiants de la Universitat de Lleida faran estades en diferents països americans aquest curs acadèmic gràcies a les beques que els ha atorgat la Fundació Bancaja. Aquesta entitat i la UdL han signat un conveni de col·laboració pel qual es creen les Beques Internacionals Bancaja-UdL dotades amb 700, 1200 i 1800 euros, en funció dels mesos d'estada. En total, Bancaja atorga uns 30.000 euros en concepte d'allotjament i manutenció dels becaris. Els alumnes, que han estat triats segons el seu expedient acadèmic, faran estades de 4, 6 i 9 mesos a Xile, Argentina, Mèxic, Canadà i Estats d'Units, amb l'objectiu d'ampliar i completar la seua formació acadèmica.

Es tracta d'estades d'un o dos quadrimestres en una universitat de fora d'Europa amb reconeixement acadèmic a la UdL dels estudis cursats a l'estranger
Aquestes beques s'emmarquen en el Programa de Mobilitat de la UdL, un programa d'intercanvi amb universitats de fora d'Europa similar al programa Erasmus -amb universitat europees. Es tracta d'estades d'un o dos quadrimestres en una altra universitat amb reconeixement acadèmic a la UdL dels estudis cursats a l'estranger.

Tant el responsable del departament de Joves de la Fundació Bancaja, Juan Carlos Soriano, com la vicerectora de Relacions Internacionals de la UdL, Carme Figuerola, han expressat la seua satisfacció per la col·laboració que s'inicia entre ambdos institucions. Bancaja, que té becats actualment 2900 estudiants de 45 universitats espanyoles, podria encetar amb la UdL un programa de col·laboració per a joves emprenedors, ha anunciat Soriano.

signatura del Conveni per a les Beques Internacionals Bancaja-UdL
D'esquerra a dreta, JM Martí i Carme Figuerola (UdL), Javier Bravo, Joan Bonfill i Juan Carlos Soriano (Bancaja)

MÉS INFORMACIÓ

Programes de mobilitat acadèmica a la UdL. Més informació Programes de mobilitat acadèmica a la UdL

Programes de mobilitat acadèmica Coneix món!

print enrera pujar