14 de maig de 2009

Els responsables de les biblioteques de la UdL visiten la biblioteca del Seminari per conèixer in situ els seus fons bibliogràfics

Rosa Rosó i Hug Bañeres a la biblitoeca de Lletres de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGERosa Rosó (cap de la Biblioteca de Lletres) i Hug Bañeres (responsable de la Biblioteca del Seminari diocesà)
Aquesta visita és fruit del conveni de col·laboració que el passat 27 de gener van signar el rector, Joan Viñas, i el bisbe, Joan Piris, per compartir l'ús de les mateixes. L'acord permet al professorat, alumnat i personal de la UdL tenir accés, per a consulta i préstec, als 25.000 volums de la biblioteca del Seminari Diocesà. Per la seua part, els docents i alumnat de l'Institut de Ciències Religioses (IREL) podran fer el mateix amb el fons de les biblioteques universitàries.

La cap de la biblioteca de Lletres, Rosa Rosó, ha explicat que el proper curs acadèmic estudiants i professorat de l'IREL participaran en els cursos de formació que imparteix el personal del Servei de Biblioteca i Documentació de la UdL amb l'objectiu de formar els usuaris en l'ús dels recursos i serveis que ofereixen les quatre biblioteques de la UdL: Cappont, Lletres, Ciències de la Salut i ETSEA.