14 de novembre de 2011

Down Lleida premia la UdL per ser pionera en fer oposicions per a persones amb discapacitat intel·lectual
audio
Premi a la Universitat de Lleida (UdL) per la seua capacitat integradora amb els discapacitats
[+] AMPLIAR IMATGEJesús Avilla va recollir el guardó / FOTO: Down Lleida
La Universitat de Lleida ha estat una de les tres entitats guanyadores dels Premis Integra XXI que, des de fa sis anys, concedeix l'Associació Síndrome de Down de Lleida. La UdL ha estat distingida amb aquest guardó per haver estat la primera institució catalana i la primera universitat espanyola en convocar una oposició per a persones amb el 65% de discapacitat intel·lectual o més.

El vicerector de Campus, Jesús Avilla, ha rebut el guardó de mans de Tere Farré, membre del Personal d'Administració i Serveis de la UdL que va guanyar l'oposició. El Centre Comercial Carrefour i DIFALE (Distribuidora Farmacèutica Lleidatana) també van ser premiats com a entitats que donen suport al Projecte d'inserció sociolaboral Integra XXI de Down Lleida.