15 de març de 2007

La UdL oferirà divuit màsters propis el curs vinent

La Universitat de Lleida impartirà, el proper curs acadèmic, un total de divuit màsters, després que el plenari del Consell Interuniversitari de Catalunya ho aprovés en la reunió que ahir va tenir lloc al Rectorat de la UdL. A aquests divuit màsters cal afegir-ne quatre més d'interuniversitaris, coordinats per altres universitats, però en els quals hi participa la Universitat de Lleida.

Dels divuit màsters que s’ofertaran el curs vinent, sis ja s'estan impartint el present curs acadèmic, i la resta, dotze, són nous. Pel que fa a la temàtica, cal esmentar l’oferta en agroalimentació i forestals -amb un total de vuit màsters-, àmbits en els quals s’està especialitzant la UdL i que compten amb grups de recerca reconeguts a nivell internacional. Entre aquests màsters cal destacar el de Protecció integrada de cultius i el de Gestió en sòls i aigües, aquest darrer únic a Espanya en aquesta temàtica.

La resta de màsters que impartirà la UdL s’inclouen en els àmbits de ciències de la salut; l'enginyeria i les tecnologies de la informació; el territori, el patrimoni i la cultura; i l'activitat física i l’esport.

Plenari del CIC a la UdL

fletxa-grisMés informació

Oferta total de màsters per al curs 2007-08 a Catalunya
Gràfic de màsters ofertats per les universitats catalanes