15 de novembre de 2010

audio
La UdL lliura els premis de recerca a l'estudiantat de Batxillerat i FP
[+] AMPLIAR IMATGE

El rector de la Universitat de Lleida, Joan Viñas, i el president del Consell Social, Ramon Roca, han presidit el lliurament dels 7ens Premis de recerca d'estudiantat de Batxillerat i cicles formatius de grau superior en un acte a l'Aula Magna del campus de Ciències de la Salut. També han assistit el vicerector d'Estudiantat de la UdL, Xavier Gómez, i el director dels Serveis Territorials d'Educació a Lleida, Antoni López.

En aquesta edició, han rebut el reconeixement alumnes d'instituts de la capital del Segrià, Balaguer, Mollerussa i Constantí (Tarragona). Treballs sobre la primera crisi del mil·leni, la dieta mediterrània en els adolescents o la construcció d'un robot lunar es troben entre els catorze guardonats, distribuïts en les àrees de Salut i Nutrició, Juridicoeconòmica, Humanitats, Educació, Tecnològica, Agroalimentària i Forestal, Estudis de Gènere, i Estudis de Cooperació i Desenvolupament.