15 de setembre de 2009

La UdL acollirà un total de 146 alumnes d'intercanvi al llarg del primer quadrimestre del curs 2009-2010. Itàlia, Mèxic i Polònia són els països que aporten més estudiants

Erasmus Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE Alumnes participants en la rebuda
L'estudiantat provinent dels programes de mobilitat arriba en aquest inici de curs des de 22 països de tres continents: Europa, Amèrica i Àsia. Així, les aules de la UdL comptaran amb joves d'Estats tan llunyans com l'Índia, Colòmbia, la República de Bangladesh, el Líban, Argentina, Xile o Turquia. Els italians conformen el grup més nombrós, seguit pels polonesos i els mexicans, segons les dades de l'Oficina de Relacions Internacionals de la UdL.

El rector de la UdL, Joan Viñas, va presidir l'acte institucional de rebuda als estudiants d'intercanvi al Saló Víctor Siurana de l'edifici del Rectorat. El van acompanyar la vicerectora de Relacions Internacionals i Cooperació, Carme Figuerola, i el vicerector d'Estudiantat, Xavier Gómez.

Durant el curs 2008-2009 la UdL va rebre més de 230 alumnes estrangers d'intercanvi de 27 nacionalitats diferents gràcies a diversos programes de mobilitat acadèmica. El col·lectiu més nombrós és el que arriba a través de l'Erasmus per a universitats de la Unió Europea, Noruega i Turquia.

print enrera pujar