16 de març de 2011

L'Obra Social de CatalunyaCaixa beca un estudiant del Màster en European Forestry de la UdL
audio
Beca a un estudiant de la UdL del Màster European Forestry [+] AMPLIAR IMATGEJoan Viñas i Salvador Garcia en la signatura del conveni FOTO: UdL
Aquest màster, coordinat per la professora de l'ETSEA, Cristina Vega, s'imparteix a més de a la UdL, a altres sis universitats de França, Alemanya, Holanda, Suècia, Finlàndia i Àustria. Mercès al nou programa de beques per a màsters d'excel·lència que ha engegat l'Obra Social de CatalunyaCaixa, la UdL és la primera universitat catalana en ratificar aquesta col·laboració. Ahir van signar el conveni el rector, Joan Viñas, i el director de l’Àrea de Coneixement, Educació i Recerca de l'Obra Social CatalunyaCaixa, Salvador Garcia Ruiz.

La beca, dotada amb 12.000 euros per als dos anys de durada del màster, cobrirà l'import de la matrícula (8.000 euros) més una ajuda econòmica per a l'estudiant que seleccioni l'organització del programa formatiu.

Iniciat al 2004, ja han cursat aquest màster una seixantena d'alumnes, la major part procedents de països estrangers que han estat becats per la Unió Europea. La propera edició, que s'inicia el mes d'agost vinent, oferirà una beca més, en aquest cas, finançada per l'Obra Social de l'entitat financera.

Salvador Garcia, que ha manifestat la voluntat de l'entitat bancària a continuar i ampliar aquesta col·laboració, ha destacat l'excel·lència del màster de la UdL, mentre que el rector, ha recordat que la UdL és referent en temes de forest a Catalunya.