16 de novembre de 2009

La UdL lliura els 6ens Premis a Treballs de Recerca d'estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior
audio
Premis a Treballs de Recerca d'estudiants de Secundària de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE Lliurament dels Premis de Recerca
Els guardonats en l'àrea de Salut i Nutrició han estat Judit Amigó, de l'IES Ronda, i Paula Ibáñez, de l'IES Lluís de Peguera (Manresa). En l'àmbit juridicoeconòmic, Kilian Abellaneda, de l'IES Màrius Torres. A l'àrea d'Humanitats, les premiades han estat Érika Silva, de l'IES Pont de Suert, i Carlota Oliet, de l'IES Tremp. A la d'Educació, Aleix Ribes, de l'IES Guindàvols, i Maria Vidal, de l'IES Lo Pla d'Urgell (Bellpuig). Dins l'àmbit tecnològic els guardons han estat per Sheila Bosch, de l'IES Joan Brudieu (La Seu d'Urgell) i Neus Mesalles, de l'IES Seròs. A l'agroalimentari i forestal, Guillem Pascual, de l'IES Guindàvols, i Maria Planella, de l'IES Josep Vallverdú (Les Borges Blanques). Pel que fa als Estudis de Gènere, el premi ha estat per Patricia Barila, de l'IES Guindàvols, i el d'Estudis de Cooperació i Desenvolupament, per Alba Buedo, del Col·legi Episcopal.

L'Aula Magna del campus de Ciències de la Salut va ser l'escenari de l'acte de lliurament dels 6ens Premis a Treballs de Recerca d'estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior, presidits pel rector de la UdL, Joan Viñas, i el president del Consell Social, Ramon Roca. Cadascun dels premis està dotat de 200 euros i l'import de la matrícula per fer el primer curs en el centre de la Universitat de Lleida en què l'estudiant hagi obtingut plaça i s'hagi matriculat.