16 de novembre de 2012

Postgraus - Universitat de Lleida / UdL
[+] AMPLIAR IMATGEFira d'Expopostgraus de Mèxic / FOTO: UdL
baixcorva
Representants del Servei d'Informació i Atenció Universitària (SIAU) i de l'Oficina de Relacions Internacionals (ORI) de la Universitat de Lleida participen per primer cop a la fira Europosgraus Colòmbia 2012. Es tracta d'un certamen per on passen cada any unes 10.000 persones, per informar-se de les múltiples opcions formatives d'especialització acadèmica que hi ha al vell continent.

Amb l'objectiu de captar futur alumnat provinent dels països llatinoamericans, la UdL ha augmentat la seua participació en fires d'aquest tipus. Així, la setmana passada tècnics del SIAU i l'ORI van ser presents, per quart cop, a Europostgraus Mèxic 2012; mentre que a l'octubre van assistir a la primera edició de The Brazil Higher Education Fair, que es va celebrar a Sao Paulo.

Aquesta acció forma part del Pla d'internacionalització de la UdL. A banda de donar a conèixer els seus estudis, es pretén tancar nous convenis de mobilitat amb altres centres d'ensenyament superior de països del centre i del sud d'Amèrica.