17 de desembre de 2007

Els estudiants de la UdL podran fer pràctiques en empreses europees

Els estudiants de la UdL podran fer pràctiques en empreses europees durant el proper curs acadèmic. Es tracta del nou programa de mobilitat Erasmus Pràctiques que amplia la tradicional convocatòria del programa Erasmus Estudis, i que es posarà en marxa a la UdL per al curs 2008-2009. Els alumnes interessats podran realitzar pràctiques en diferents empreses de la Unió Europea amb les quals s'hagin signat convenis a tal efecte.

Coneix món! Programes de mobilitat acadèmica a la UdLD'altra banda, amb el lema "Coneix món", la Universitat de Lleida ha obert dos convocatòries per tal que els seus alumnes puguin realitzar estudis en centres estrangers el proper curs. Es tracta del programa Erasmus per anar a estudiar a universitats europees i del programa de mobilitat de la UdL per a fer estades fora d'Europa. Pel que fa al primer, s'ofereixen 550 places en tots els països de la Unió Europea a més de Noruega i Turquia. En aquesta convocatòria, a banda de la beca Erasmus, els participants poden comptar amb altres ajuts provinents del Ministeri d'Educació i Ciències, l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca de la Generalitat, així com de la pròpia UdL. Pel que fa al programa de mobilitat UdL, s'ofereixen 80 places en països d'Amèrica Llatina (Mèxic i Xile, principalment), Canadà i els Estats Units.

Els requisits generals per sol·licitar una plaça -el termini finalitza el proper 9 de gener- són ser estudiant de la Universitat de Lleida i tenir aprovats els crèdits de primer curs. Aquest curs acadèmic un centenar d'estudiants de la UdL estan cursant o cursaran estudis en universitats europees, mentre que una seixantena ho faran en universitats americanes.

MÉS INFORMACIÓ

Oficina de Relacions Internacional de la UdL. Campus de Cappont