17 de desembre de 2012

Un alumne de Comunicació Audiovisual, entre els guanyadors del concurs Freixenet

. Amb un espot sobre la igualtat d'oportunitats
audio
Anunci Freixenet premiat / Universitat de Lleida / UdL
[+] AMPLIAR IMATGEÀlex Sisó, durant la gala de presentació de la campanya publicitària / FOTO: A.S.
baixcorva
Àlex Sisó, estudiant de quart de Comunicació i Periodisme Audiovisuals a la Universitat de Lleida, ha estat un dels 15 guanyadors del concurs Tu brindis de Freixenet amb un espot sobre la igualtat d'oportunitats protagonitzat per un nen amb síndrome de Down.   El director de cinema Bigas Luna va ser l'encarregat de triar els guanyadors d'entre més de 2.200 vídeos arribats d'arreu de l'Estat espanyol i votats en primera instància pels internautes. Cadascun dels seleccionats rebrà 3.000 euros.

La proposta de Sisó, amb el títol Brindo por la igualdad de oportunidades, està realitzada a partir d'imatges d'un documental que va realitzar per a l'assignatura d'Ètica i Responsabilitat Professional. El vídeo el protagonitza en David Amo, un infant amb Síndrome de Down que es troba perfectament inclòs a la societat. Les imatges les va enregistrar a l'Escola Bressol Municipal de Cappont.