17 de desembre de 2012

El Consell de l'Estudiantat renova part del seu equip de coordinació

. Amb el suport del 93,55% dels vots de l'assemblea
audio
Consell de l'Estudiantat / Universitat de Lleida / UdL
[+] AMPLIAR IMATGEUn moment de la reunió, encapçalada pels nous responsables de l'organ / FOTO: consell de l'Estudiantat de la UdL
baixcorva
El Consell de l'Estudiantat de la UdL ha renovat part del seu equip de coordinació. Mentre Gemma Espigares (Facultat d'Infermeria) repeteix com a coordinadora econòmica, de qualitat i governança; canvien els responsables de funcionament intern i representació externa. Jordi Peña (Facultat de Medicina) substitueix Aurembiaix Giribert com a coordinador extern; Pau Sánchez (Facultat de Dret i Economia) relleva Francesc López com a coordinador intern; i Daniel Gutiérrez (Facultat de Ciències de l'Educació) assumeix la secretaria general en lloc de Marina Solans. El 93,55% de l'assemblea ha donat suport a la candidatura.

El Consell del l'Estudiantat presenta també una altra novetat, una sots-estructura representativa de tots els centres amb un repartiment de tasques i responsabilitats:

- Marina Odina (Facultat de Lletres), portaveu i responsable de la comissió de comunicació
- Aurembiaix Giribet (Facultat de Dret i Economia), assessora jurídica
- Jordi Margalef (ETSEA), responsable de mobilitzacions