17 de juny de 2010

Talència dóna suport al campus d'excel·lència agroalimentari català liderat per la UdL
audio
Talencia dóna suport al campus d'excel·lència de la UdL [+] AMPLIAR IMATGE El rector de la UdL, Joan Viñas, amb els responsables de Talència
El Govern català valora positivament la proposta de la Universitat de Lleida d'impulsar un campus d'excel·lència agroalimentari català. El director de Talència, Albert Castellanos, ha destacat la iniciativa com a exemple del treball cooperatiu que vol potenciar la Generalitat en l'àmbit de la recerca. En el projecte de campus liderat per la UdL hi participen 9 universitats catalanes i l'Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA) amb l'objectiu de convertir-se en un pol de referència en l'àmbit europeu.

Castellanos ha presentat al professorat de la UdL la nova agència que aglutina l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació i la Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats (ICREA). El director de Talència ha explicat les prioritats d'investigació pels propers anys, així com les diferents convocatòries d'ajuts a la recerca per aquest 2010.