17 de novembre de 2009

La UdL homenatja el professor Manuel Cerezo amb una jornada d'estudis hel·lenístics i la presentació del seu darrer llibre, declarat d'interès per la Reial Acadèmia Nacional de Medicina
audio
Manuel Cerezo, professor de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE Manuel Cerezo durant l'homenatge
Doctor en Filologia Clàssica, Manuel Cerezo Magan, ha estat professor de la Universitat de Lleida des del 1979. L'any passat es va jubilar però encara continua vinculat a la institució impartint classes en màsters i tirant endavant noves publicacions. L'última, que s'ha presentat avui durant l'acte d'homenatge que li han retut els seus companys, ha estat declarada d'interès per la Reial Acadèmia Nacional de Medicina. Es tracta de Galeno: Sobre la utilidad de las partes del cuerpo humano, publicat per Ediciones Clásicas aquest mateix any.

Professor estimat i admirat per col·legues i alumnes, Manuel Cerezo, ha agraït amb emoció la jornada que ha organitzat el departament de Filologia Clàssica, Francesa i Hispànica i a la qual també han assistit familiars i prestigiosos catedràtics de Filologia Grega de les universitats de Barcelona, Complutense de Madrid i UNED.

Defensor incansable de les humanitats i del sentit i la necessitat dels estudis de Filologia Clàssica, Cerezo ha pogut escoltar també les paraules d'agraïment i reconeixement a la seua tasca docent i investigadora de la degana de la Facultat de Lletres, Imma Lorés, el vicerector i company de departament Pere Solà, i el professor de Filologia Llatina de la UdL i amic, Matías López