18 de gener de 2006

Carol Mancho, de l’Àrea de Sistemes, guanya el I Concurs de disseny de la carpeta de la UdL

Carol Mancho Lagunas, tècnica de l’Àrea de Sistemes d’Informació i Comunicació de la Universitat de Lleida, ha estat la guanyadora del I Concurs d’Idees per al Disseny de la Carpeta de la UdL del curs acadèmic 2006-2007 amb la proposta titulada “...I després de classe, fem un cafè”.

L’autora ha destacat que “serà un orgull per a mi veure la gent amb la carpeta que he dissenyat”. El disseny consisteix en una imatge de vasos de plàstic transparents enganxats amb clips que evoca, segons Mancho, “la universitat, no només com a lloc d’aprenentatge, sinó com a lloc de vida, de vida d’estudiant, de moments de bar, de companyonia i de cafè”.

Concurs d'idees pel disseny de la carpeta

El rector de la UdL, Joan Viñas, i el vicerector d’Estudiantat, Xavier Gómez, han estat els encarregats de lliurar els premis a la guanyadora, a qui ha correspost un ordinador portàtil, i als finalistes, als quals se’ls ha lliurat un llapis de memòria. Viñas ha explicat que “per primer cop el disseny de la carpeta passa a mans de la mateixa comunitat universitària”. Altrament, Gómez ha anunciat que “la convocatòria per al curs vinent s’avançarà i tindrà lloc al mes de setembre”.

A aquesta primera edició del concurs, en què han pogut participar tots els membres de la comunitat universitària, s’hi han presentat 23 propostes, de les quals han sortit les cinc finalistes. Els dissenys han estat sotmesos durant un mes a un procés de votació popular per escollir-ne la proposta guanyadora, que ha obtingut el 39% dels vots emesos.