18 de maig de 2010

Inici rècord de matriculacions a la Universitat d'Estiu, amb més de 340 inscrits en una setmana
audio
Universitat d'Estiu de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE Participants en l'edició del 2009
La Universitat d'Estiu de la UdL va camí de batre tots els seus rècords de participació. Un total de 343 persones s'han inscrit en algun dels 45 cursos durant els primers set dies hàbils de matrícula. La xifra representa un 10% més que en el mateix període de l'any passat, que ja va marcar un màxim en la història d'aquesta oferta formativa.

Els organitzadors han hagut d'obrir llista d'espera al curs Un cop d'ull a l'univers, que s'organitza conjuntament amb el Centre d'Observació de l'Univers. També queden poques places disponibles als cursos de Pintura Mural, El Cavall com a suport pedagògic, Educació i conflicte, Educació Emocional i Excel per a la gestió financera de l'empresa. Pel que fa als cursos que s'ofereixen enguany per primer cop, destaca la bona acollida dels d'Apicultura i Pedagogia Teatral.

Tot i que molts dels participants provenen de la província de Lleida, també n'hi ha de la resta de Catalunya i l'Estat espanyol. Fins i tot, en aquesta edició hi ha matriculats del Marroc i Rússia. La Universitat d'Estiu ofereix un 15% de descompte en l'import de la matrícula fins el proper dia 31 de maig i del 10% pels que formalitzin la seua inscripció entre aquesta data i el 18 de juny.

La majoria dels cursos es desenvoluparan a La Seu d'Urgell entre els dies 13 i 23 de juliol. També se'n faran a Lleida ciutat, Tremp, Solsona, Àger, Erill la Vall, la Val d'Aran, la Cerdanya, Arbeca i Seròs. La periodista Rosa Maria Calaf serà l'encarregada d'inaugurar oficialment la divuitena edició de la Universitat d'Estiu de la UdL.