19 d'abril de 2010

Titulats i estudiantat de Facultat de Dret i Economia creen un Club per invertir en borsa
audio
CIJELL. Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE Albert Esteve i Joan Viñas signant el conveni
 Aquesta facultat acollirà la seu de la Societat Civil Privada Club d'Inversió de Joves Estudiants de Lleida (CIJELL), integrada per una quinzena de socis, majoritàriament titulats i estudiants del centre universitari. El conveni signat avui entre el rector de la UdL, Joan Viñas, i el president del CIJELL, Albert Esteve, permetrà que els membres de la societat puguin disposar de l'Aula de Finances de la Facultat, així com d'una bústia perquè puguin fixar el seu domicili social i fiscal, i un domini dins la web institucional. Per la seua part, el CIJELL organitzarà un seminari anual relacionat amb les finances per a l'alumnat.

La iniciativa sorgeix arran dels concursos simulats de borsa que la Facultat organitza anualment amb estudiants d'empresarials i ADE des de fa 6 anys en col·laboració amb Gaesco. Segons ha destacat Xavier Sabi, professor de la Facultat de Dret i Economia i coordinador d'aquest concurs, la creació d'aquest club, on es faran inversions reals, tindrà una vessant formativa important. De fet, ha afegit "moltes universitats ja disposen de clubs d'inversió".