19 de juliol de 2013

L'ACUP diu que no va demanar la puja de taxes a les enginyeries
audio
Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP). Universitat de Lleida (UdL)
baixcorva
L'Associació Catalana d'Universitats Públiques ha fet públic un comunicat on afirma que la reclassificació del grau d'experimentalitat de les enginyeries no va ser una petició de les universitats. La Secretaria General d'Universitats va informar que aquesta modificació es va acordar en la Junta del Consell Interuniversitari de Catalunya del passat 28 de juny, integrada per totes les universitats i el Govern de la Generalitat.

Segons publiquen avui diferents mitjans de comunicació els estudiants d'enginyeria de les universitats catalanes amb rendes baixes que tinguin adjudicada una beca Equitat de la Generalitat no pagaran el 10,5% de l'increment del preu d'aquesta carrera,  va anunciar ahir el secretari d'Universitats i Investigació, Antoni Castellà, que va insistir que el preu d'aquestes carreres s'ha incrementat a petició de les universitats, per adequar el seu cost al nivell d'experimentalitat.

Comunicat de l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP)

"Els rectors de les universitats publiques catalanes informen, en relació al canvi de grau d’experimentalitat dels estudis d’enginyeria de cara al curs universitari 2013-14 i la consegüent modificació que comporta en les taxes universitàries, que en cap moment aquesta iniciativa ha estat impulsada ni proposada per les universitats publiques".

Barcelona, 18 de juliol de 20013