19 de juny de 2008

. AGRAÏMENT / Els alumnes del curs de doctorat de la UdL La construcció europea: societat, cultura, dret i educació han lliurat avui al rector de la UdL, Joan Viñas, i al president del Consell Social, Ramon Roca, un quadre del pintor lleidatà Ignasi Puente Marrot, com a agraïment a la institució per la formació rebuda

Lliurament del quadre d'Ignasi Puente a la UdL
[+] AMPLIAR IMATGEMoment del lliurament del quadre a la UdL
Aquesta obra, que passarà a formar part del patrimoni de la Universitat, representa la façana de la seu del Rectorat de la UdL. Tant els estudiants com el professorat del doctorat i les autoritats acadèmiques han estat obsequiats amb una litografia de la mateixa obra.

El doctorat sobre la construcció Europea, que han seguit aquest curs una quarantena d'alumnes, és un doctorat multidisciplinari que oferten conjuntament les facultats de Lletres, Dret i Economia i Ciències de l'Educació.