2 de maig de 2008

Bandera de la UE . DIA D'EUROPA / El Centre de Documentació Europea (CDE) celebra la diada del 9 de maig amb diferents activitats als campus de Cappont i l'ETSEA, obertes a tota la comunitat universitària

Amb motiu del Dia d'Europa, el CDE ha programat una jornada de portes obertes per donar a conèixer les seves col·leccions i serveis als alumnes, professors i PAS de la Universitat de Lleida. També instal·larà un estand amb documentació i material per a la difusió de la Unió Europea al campus de Cappont. Concretament, al hall de l'Edifici Polivalent. El Centre de Documentació Europea ha triat aquest espai tenint en compte que es troba en un punt neuràlgic de Lleida i això pot facilitar l'afluència de ciutadans interessats.

El programa es completa amb un curs formatiu al campus de l'ETSEA sobre Recursos de legislació europea, adreçat a alumnes de Dret matriculats a l'assignatura d'Institucions de dret comunitari. Aquesta activitat de caire pràctic està organitzada conjuntament entre el CDE i la professora Núria Camps.