2 de març de 2009

La UdL, present a quatre fires d'ensenyament

Saló de l'Ensenyament. UdL
La Universitat de Lleida (UdL) participarà en quatre fires d'ensenyament a Barcelona, Madrid i Tarragona durant els mesos de març i abril d'aquest 2009. L'objectiu és facilitar informació i orientació sobre els estudis, els serveis i la vida universitària a la UdL, així com col·laborar en la difusió de la imatge institucional.

La primera cita serà del 18 al 22 de març, al Saló de l'Ensenyament que se celebra al recinte firal de Montjuïc de la Fira de Barcelona. La UdL comptarà amb un estand propi, a l'igual que en el Saló Futura de Màsters i Postgraus, que tindrà lloc els dies 20 i 21 de març a la mateixa Fira de Barcelona.

La UdL també serà present al Saló Internacional de l'Estudiant i de l'oferta educativa, Aula, que tindrà com a escenari el pavelló 3 de la Fira de Madrid entre els dies 25 i 29 de març. En aquest cas, dins de l'estand del Departament d'Innovació, Universitats i Empresa. El calendari es tanca al IX Espai de l'Estudiantat, a Valls. El certamen se celebrarà els dies 16 i 17 d'abril.

MÉS INFORMACIÓ

Guia d'Activitats d'Informació i Orientació de la UdL