20 de juny de 2013

Màster en Gestió Administrativa a la UdL
[+] AMPLIAR IMATGED'esquerra a dreta: Puyalto, Fernández i Lluzar / Foto: UdL
baixcorva
La Facultat de Dret i Economia de la UdL impartirà, el curs 2014-2015, un màster oficial en Gestió Administrativa, convertint-se així en la segona universitat de pública de Catalunya en oferir-lo. Actualment, aquests estudis de postgrau es poden cursar a la Universitat privada Abat Oliba i el curs vinent s'impartiran a la Universitat de Barcelona.

El màster en Gestió Administrativa prepara per a l'exercici professional de gestor administratiu, eximint les persones que han obtingut el títol de superar les proves d'accés a la professió que convoca l'Administració. Avui, l'Institut Superior de Gestió Administrativa de Catalunya -fundació privada instituïda pel Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya- i la Universitat de Lleida han signat un conveni de col·laboració perquè aquest Institut participi en els procediments de consulta externs per a l'elaboració i desenvolupament del pla d'estudis d'aquest màster, que ofertarà un total de 25 places.

Adreçats especialment als alumnes d'Administració i Direcció d'Empreses, i als professionals que encara no disposen d'aquest títol a Ponent i a la Franja, aquests estudis tenen una orientació eminentment professionalitzadora en proporcionar la formació que prepara per a l'exercici de la gestió administrativa.

A l'acte de signatura del conveni han assistit per part de la Universitat de Lleida, el rector Roberto Fernández Díaz; la degana de la Facultat de Dret i Economia, M. José Puyalto, i les vicedeganes de la Facultat, Mercè Castillo i M. Jesús Gómez. Alhora també hi ha estat present el coordinador del màster en Gestió Adminitrativa, Antoni Ezquerra. Per part de l'Institut Superior de Gestió Administrativa de Catalunya, ha assistit el president de l'entitat, Alfonso Lluzar; els vocals Venanci Blanch i Marc Giménez; i la gerent, Marina Rocabruna.