21 d'abril de 2010

La UdL obté tres medalles, una d'or, als Campionats d'Espanya de judo universitari
audio
Medalla per Daniel pions de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE Daniel Pions, amb quimono blanc, durant la competició (foto: arajudo.com)
L'equip de la Universitat de Lleida ha obtingut tres medalles als darrers Campionats d'Espanya de judo, que s'han celebrat al pavelló exterior del Consell Superior d'Esports, a Madrid. Daniel Pions s'ha fet amb l'or en la categoria masculina de menys de 60 quilos; Raul Clemente, amb la plata als de menys de 66 quilos; i Carla Garcia, amb el bronze femení en la categoria de menys de 63 quilos.

Tots tres estudiants són alumnes de l'Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya (INEFC) de Lleida. Pions va superar tres combats eliminatoris abans de vèncer en la final a David del Campo, de la Universitat de Barcelona.