21 de juliol de 2011

Un llicenciat en biotecnologia per la UdL, guardonat pel Ministeri d'Educació
audio
ALbert Escobedo, Un llicenciat en biotecnologia per la UdL, guardonat pel Ministeri d'Educació. Universitat de Lleida (UdL)
Albert Escobedo a l'IRB Barcelona / FOTO: A. Escobedo
Un titulat de la primera promoció de la Llicenciatura en Biotecnologia de la UdL (curs 2008-09),  Albert Escobedo, ha obtingut una menció especial en els Premis Nacionals a l'Excel·lència en el Rendiment Acadèmic Universitari, que convoca el Ministeri d'Educació espanyol. Aquests guardons tenen la funció de reconèixer la trajectòria d'aquelles persones que tenen els millors expedients acadèmics i que compten amb destacables mèrits curriculars. En l'apartat de Biotecnologia i Ciències del Mar, de l'àmbit de ciències, Escobedo ha quedat en segona posició de tot l'Estat amb un expedient de 8,84 punts.

Escobedo, que actualment col·labora amb el Grup de Recerca de Bilogia Estructural i Computacional de l'IRB Barcelona, va ser Premi Extraordinari Final de Carrera de la UdL.