21 de novembre de 2007

Els estudiants de Lletres podran accedir al fons documental de l'Espai Guinovart

Signatura del Conveni Guinovart-UdL
Signatura del conveni entre l'Espai Guinovart i la UdL
Els alumnes de la Facultat de Lletres podran accedir al fons documental de l'Espai Guinovart per desenvolupar-hi tasques de recerca. El conveni signat ahir entre la Universitat de Lleida i la Fundació privada que presideix l'artista Josep Guinovart, permetrà als estudiants de la UdL col·laborar amb el centre artístic d'Agramunt amb l'objectiu de potenciar treballs de recerca vinculats a l'obra d'aquest artista, un dels més prestigiosos del país.

El conveni, amb una durada de tres anys prorrogables, vol promoure les relacions científiques i acadèmiques entre les dos institucions. En aquest sentit es preveu desenvolupar activitats de docència i de recerca en matèries d'interès comú i fomentar l'intercanvi d'informació, publicacions i fons de biblioteca dirigits a la promoció de l'art contemporani i la literatura.

El rector, Joan Viñas, va explicar que es constituirà una comissió mixta UdL-Espai Guinovart per posar en marxa aquest conveni, el qual permetrà oferir una formació transversal als alumnes de la UdL que facin pràctiques en el centre artístic. Per la seua part, el pintor es va mostrar partidari d'obrir aquest acord a la resta dels alumnes i la comunitat universitària.

MÉS INFORMACIÓ

print enrera pujar